ÜYELİK

Neden üyelik oluşturmalıyım? Moda Trend sanal mağaza kullanıcı hesabı oluşturmanın birçok faydası var. Hızlı ve kolay sipariş için bilgilerinizi kaydeder. Moda Trend sanal mağazanın sunmuş olduğu özel fırsatlardan yararlanabilirsiniz. Etkinliklerimizden haberdar olabilirsiniz. Sipariş geçmişinize bakabilirsiniz. Tüm teslimat adres bilgilerinizi kaydedebilirsiniz. Moda Trend sanal mağaza üyeliği ücretli mi? Sitemize hiçbir üyelik ücreti ödemeden üye olabilirsiniz. Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim? Üyeliğinizi iptal etmek için destek@modatrend.com adresinden yada 0553 836 16 65 numaralı müşteri hizmetlerimizden üyeliğinizi iptal etmek istediğinizi bildirerek üyelik iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz. Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım? Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir. Moda Trend tarafından e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz., Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? Üye girişi yaptıktan sonra Anasayfada sağ üstte "Hesabım" sekmesine tıklayarak üyelik bilgilerinizi güncelleyebileceğiniz sayfaya ulaşabilirsiniz. Üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olması size ulaşabilmemiz için önemlidir.

SİPARİŞ

Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu? Moda Trend'ten sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız "Üyeliksiz Devam Et" veya "Facebook ile Giriş" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz. Sepetime ürünleri nasıl ekleyebilirim? Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için öncelikle rengini ve bedenini seçiniz. Daha sonra sepete ekle butonuna tıklayınız. Ürün sepetinize eklendiğinde sepet pop-up'ı açılacaktır. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinizdeki ürünlerinsatın alma işlemine geçebilirsiniz. Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Sepetimdeki ürünleri nasıl satın alabilirim? Siparişi tamamla butonuna tıkladığınızda karşınıza üye girişi yapabileceğiniz ve üye değilseniz üye olabileceğiniz bir ekran çıkacaktır. Dilerseniz üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz, ancak sitemizdeki avantajlardan yararlanmak için üye olmanızı tavsiye ediyoruz. Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim? Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir. Siparişim seçmiş olduğum bir adrese yönlendirilebilir mi? Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş,aile, arkadaş ya da komşu adresleri gibi. Siparişinizi tamamlarken lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresine teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılmamaktadır. Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim? Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı yada tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız. Ancak siparişinizi iptal edip , yeni sipariş verebilirsiniz.?

ÖDEME

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dâhil midir? Deniz Butik sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir. Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum? Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı? Taksit seçeneğiniz var mı? Kredi kartı detaylarım güvende midir? Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?? İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Sürat Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır. Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu? Yurt dışına veya KKTC'ye henüz sipariş gönderimi yapılmamaktadır. Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu? Resmi tatillerde Sürat Kargo teslimat yapmamaktadır. Sürat Kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapabiliyor musunuz? Sürat kargo ile çalışmaktayız herhangi başka kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır. Ürünlerim nereden kargoya veriliyor? Deniz Butik sanal mağazadan almış olduğunuz ürünler , Sancaktepe'de bulunan lojistik depomuzdan sevk edilmektedir. Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim? Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir konfirmasyon sms yönlendirmekteyiz. Bu sms içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu Sürat Kargo üzerinden takip edebilirsiniz. Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor? Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa ,Sürat Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir Ürünümün teslimat tarihini nasıl öğrenebilirim? Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda sepete ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır. Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım? Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. Sürat kargo şubelerine ulaşamıyorum ne yapmalıyım? Sürat Kargo Müşteri Hizmetlerinden 0850 202 0 202 ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

DEĞİŞİM

Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ? www.modatrend.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren "15 GÜN"dür. Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim? 1- Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ile beraber, fatura üzerinde bulunan merkez adresimize göndermeniz gerekmektedir. 2- Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturmak için istediğiniz ürünlerin stokları tükenmeden www.modatrend.com.tr adresine girmeniz gerekmektedir. Online alışveriş sitemize girdikten sonra istediğiniz ürünü ve ya ürünleri sepetinize ekleyiniz. Sipariş notu bölümüne "DEĞİŞİM BAKİYEM VAR" yazmanız ve Ödeme adımında KAPIDA ÖDEMELİ'yi seçmeniz gerekmektedir. 3- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir. Değişim İşlemide Kargo Ücreti Ödeyecek miyim? 1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa değişim işlemlerinde kargo ücretleri tarafımıza aittir. 2- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişimlerinde Tarafımıza gönderilen kargo ücreti size aittir. 3- Değişim işlemi sonunda size gönderilen kargolarda Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır. Değiştirdiğim ürün Gönderdiğim Üründen Daha Pahalı 1- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürün/ürünlerin tutarından yüksek ise kalan tutar KAPIDA ÖDEME olarak size yansıtılacaktır. 2- KAPIDA ÖDEMELİ KARGO ÜCRETİ HİZMET BEDELİ DAHİL 9,98 TÜRK LİRASIDIR. TUTAR FARKI OLAN TÜM KARGOLARA 9.98 LİRA KARGO ÜCRETİ YANSITILIR VE ALICI TARAFINDAN KARŞILANIR. İPTAL & İADE Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım? Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir; Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın. Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin. Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü MODATREND adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir. Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek? Ürün iadesi yaptığınız zaman ,ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır. - Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir. - Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir. - Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir. - Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz iban numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir. Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi? Vermiş olduğunuz iban dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için Müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz. 0553 836 16 65 *DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR. ÇANTA VE KAMPANYALI ÜRÜNLER HARİCİNDE ALMIŞ OLDUĞUNUZ BÜTÜN ÜRÜNLERİ 15 GÜN İÇERİSİNDE İADE EDEBİLİRSİNİZ *ÇANTA, AKSESUAR ve İNDİRİM GRUBUNA GİREN ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM BULUNMAMAKTADIR. İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİMİZ İÇİN ADRESİMİZ: İŞLETME ADI: MODATREND AYAKKABI TEKSTİL SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ İŞLETME ADRESİ: GÜMÜŞPALA MAH. KAYNATA SOKAK NO:5/4 AVCILAR İSTANBUL

SİPARİŞ Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu? Moda Trend'ten sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız "Üyeliksiz Devam Et" veya "Facebook ile Giriş" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz. Sepetime ürünleri nasıl ekleyebilirim? Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için öncelikle rengini ve bedenini seçiniz. Daha sonra sepete ekle butonuna tıklayınız. Ürün sepetinize eklendiğinde sepet pop-up'ı açılacaktır. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinizdeki ürünlerinsatın alma işlemine geçebilirsiniz. Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Sepetimdeki ürünleri nasıl satın alabilirim? Siparişi tamamla butonuna tıkladığınızda karşınıza üye girişi yapabileceğiniz ve üye değilseniz üye olabileceğiniz bir ekran çıkacaktır. Dilerseniz üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz, ancak sitemizdeki avantajlardan yararlanmak için üye olmanızı tavsiye ediyoruz. Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim? Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir. Siparişim seçmiş olduğum bir adrese yönlendirilebilir mi? Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş,aile, arkadaş ya da komşu adresleri gibi. Siparişinizi tamamlarken lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresine teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılmamaktadır. Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim? Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı yada tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız. Ancak siparişinizi iptal edip , yeni sipariş verebilirsiniz.?

SİPARİŞ Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu? Moda Trend'ten sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız "Üyeliksiz Devam Et" veya "Facebook ile Giriş" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz. Sepetime ürünleri nasıl ekleyebilirim? Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için öncelikle rengini ve bedenini seçiniz. Daha sonra sepete ekle butonuna tıklayınız. Ürün sepetinize eklendiğinde sepet pop-up'ı açılacaktır. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinizdeki ürünlerinsatın alma işlemine geçebilirsiniz. Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Sepetimdeki ürünleri nasıl satın alabilirim? Siparişi tamamla butonuna tıkladığınızda karşınıza üye girişi yapabileceğiniz ve üye değilseniz üye olabileceğiniz bir ekran çıkacaktır. Dilerseniz üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz, ancak sitemizdeki avantajlardan yararlanmak için üye olmanızı tavsiye ediyoruz. Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim? Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir. Siparişim seçmiş olduğum bir adrese yönlendirilebilir mi? Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş,aile, arkadaş ya da komşu adresleri gibi. Siparişinizi tamamlarken lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresine teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılmamaktadır. Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim? Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı yada tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız. Ancak siparişinizi iptal edip , yeni sipariş verebilirsiniz.?

SİPARİŞ Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu? Moda Trend'ten sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız "Üyeliksiz Devam Et" veya "Facebook ile Giriş" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz. Sepetime ürünleri nasıl ekleyebilirim? Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için öncelikle rengini ve bedenini seçiniz. Daha sonra sepete ekle butonuna tıklayınız. Ürün sepetinize eklendiğinde sepet pop-up'ı açılacaktır. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinizdeki ürünlerinsatın alma işlemine geçebilirsiniz. Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Sepetimdeki ürünleri nasıl satın alabilirim? Siparişi tamamla butonuna tıkladığınızda karşınıza üye girişi yapabileceğiniz ve üye değilseniz üye olabileceğiniz bir ekran çıkacaktır. Dilerseniz üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz, ancak sitemizdeki avantajlardan yararlanmak için üye olmanızı tavsiye ediyoruz. Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim? Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir. Siparişim seçmiş olduğum bir adrese yönlendirilebilir mi? Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş,aile, arkadaş ya da komşu adresleri gibi. Siparişinizi tamamlarken lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresine teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılmamaktadır. Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim? Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı yada tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız. Ancak siparişinizi iptal edip , yeni sipariş verebilirsiniz.?

SİPARİŞ Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu? Moda Trend'ten sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız "Üyeliksiz Devam Et" veya "Facebook ile Giriş" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz. Sepetime ürünleri nasıl ekleyebilirim? Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için öncelikle rengini ve bedenini seçiniz. Daha sonra sepete ekle butonuna tıklayınız. Ürün sepetinize eklendiğinde sepet pop-up'ı açılacaktır. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinizdeki ürünlerinsatın alma işlemine geçebilirsiniz. Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Sepetimdeki ürünleri nasıl satın alabilirim? Siparişi tamamla butonuna tıkladığınızda karşınıza üye girişi yapabileceğiniz ve üye değilseniz üye olabileceğiniz bir ekran çıkacaktır. Dilerseniz üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz, ancak sitemizdeki avantajlardan yararlanmak için üye olmanızı tavsiye ediyoruz. Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim? Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir. Siparişim seçmiş olduğum bir adrese yönlendirilebilir mi? Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş,aile, arkadaş ya da komşu adresleri gibi. Siparişinizi tamamlarken lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresine teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılmamaktadır. Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim? Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı yada tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız. Ancak siparişinizi iptal edip , yeni sipariş verebilirsiniz.?