Kargo & Teslimat 

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Yurtiçi Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

 

Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?

Yurt dışına veya KKTC'ye henüz sipariş gönderimi yapılmamaktadır.

 

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatillerde Yurtiçi Kargo tarafından dağıtım ve teslimat yapılmamaktadır.

 

Yurtiçi Kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapabiliyor musunuz?

İade ve değişim için firmamıza göndereceğiniz tüm kargolar sadece Yurtiçi kargo ile gönderilmelidir. Farklı bir kargo firması ile yapılan gönderiler firmamızca kabul edilmemektedir. 

 

Ürünlerim nereden kargoya veriliyor?

ModaTrend sanal mağazadan almış olduğunuz ürünler, Sancaktepe’de bulunan lojistik depomuzdan sevk edilmektedir.

 

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgi sms yönlendirmekteyiz. Bu sms içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

 

Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Yurtiçi Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.

 

Ürünümün teslimat tarihini nasıl öğrenebilirim?

Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda sepete ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır.

 

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

 

Yurtiçi kargo şubelerine ulaşamıyorum ne yapmalıyım?

Yurtiçi Kargo Müşteri Hizmetlerinden  (444 99 99) ayrıntılı bilgi alabilirsiniz