İşlem Rehberi

Nasıl Üye olurum?

Sayfanın sağ üstünden yer alan Giriş Yap>Üye Ol alanından kullandığınız aktif bir e-posta adresi girerek oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.

Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?

Üye olurken kullanacağız e-postanızın doğruluğundan emin olmalı, aktif kullandığınız bir adres ile üyeliğinizi tamamlamalısınız. Size ve siparişinize özel tüm bilgilendirmeleri bu adres üzerinden paylaşacağız. Şifrenizin; 7-15 karakter arasında olmasına, en az 1 harf ve 1 rakam içermesine dikkat etmelisiniz.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Sepeti onayla' adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli: Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir, veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz. Aynı ekranra kart bilgilerinizi girip, taksit yapmak isterseniz taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Ödememi nasıl yaparım?

Ödemeyi kredi kartı, banka kartı ve Trendyol Cüzdanım ile gerçekleştirebilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra eğer taksit yapılabilen ürünlerse taksit seçeneklerinden birini seçip alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Kapıda ödeme ve havale yoluyla ödeme seçenekleri bulunmamaktadır.

Teslimat adresimi nasıl kayıt ederim?

Hesabım > Hesap ayarlarım > Adres defterim sayfasında yer alan 'Yeni Ekle' butona tıklayararak teslimat adresi tanımlayabilirsiniz.

Siparişim ne zaman gelir?

Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine 'Hesabım' bölümünde 'Siparişlerim' sayfasından da ulaşabilirsiniz. Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz. Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını Anasayfada bulunan 'Sipariş Takibi' sekmesinde linkinden takip edebilirsiniz.

Şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?

Şifrenizi unuttuysanız eğer, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz. Bunun için takip edeceğiniz adımlar; 'Üye Girişi' sayfasından 'Şifremi unuttum' yazısına tıklayın. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek 'Gönder' dediğinizde ilgili e-posta adresinize bir link gelecek. Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi yapabilirsiniz. Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol edin. Ayrıca dilediğiniz zaman 'Hesabım>Kullanıcı Bilgilerim>Şifre Güncelleme' kısmından şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Siparişimi vermeden önce içerikte değişiklik yapabilir miyim?

Siparişini tamamlamadan önce sepetinizde yer alan ürünler ya da ödeme yöntemi gibi değişiklik işlemlerinizi yapabilirsiniz. Sepetinizde yer alan ürünü değiştirmek için ürünün sağ tarafında yer alan çarpı işaretine tıkladığınızda 'Sil' diyerek ürünü çıkartabilir ya da 'Sil ve Favorilere Ekle' diyerek ürünü favorilerinize ekleyebilirsiniz. Böylelikle daha sonra ürünü almak istediğinizde 'Favorilerim' alanından ürüne kolayca ulaşabilirsiniz. Üründen birden fazla satın almak isterseniz adet alanından istediğiniz miktarı seçebilirsiniz. Ödeme bilgilerinizi değiştirmek isterseniz ödeme yapacağınız kart bilgilerini girerek, dileğiniz ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?

Ana sayfada yer alan 'Hesabım' bölümünde bulunan 'Siparişlerim' sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Eğer siparişiniz 'Siparişiniz Alındı' ya da 'Tedarik Aşamasında' statüsünde ise bize 0850 346 88 99 nolu telefondan ulaşabilirsiniz. Eğer siparişiniz 'Kargoya Verildi' statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz. 'Siparişlerim' > kısmında iptal edebilirsiniz. 'Hesabım' bölümünde yer alan 'Yardım' adımından 'Canlı Yardıma Bağlan'a tıkladığınızda açılan sayfada 'İptal ve İade'yi seçerek. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz. İPUCU: Ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır. İadeniz tamamlanıp bankanıza iadeniz yapıldığında email ile bilgilendirilirsiniz.

Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

modatrend.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan 'Hesabım' bölümünden 'Siparişlerim'e' gidin. 'İade Taleplerim' butonuna basın. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir. YURTİÇİ KARGO. İade için kod 447851244 İade kargo kodunuza 'Siparişlerim' sayfasından ve üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanarak kargoya verilmelidir.) Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız. modatrend.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan 'Hesabım' bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.

Alışverişimle alakalı bir uyuşmazlık ve anlaşmazlık halinde nasıl bir çözüm yolu izlemeliyim?

modatrend.com.tr ve tüketici arasında doğacak uyuşmazlıklarda, Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl ilan edilen değere kadar Alıcının Mal veya Hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri'ne başvuruda bulunulabilir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 68. maddesinin 1. fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda uyuşmazlık halinde tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri yetkilidir.