Moda Trend üzerinden nasıl sipariş verebilirim?

www.modatrend.com.tr adresinden sipariş verebileceğiniz gibi, 0553 836 16 65 nolu whatsaap sipariş hattımızdan müşteri temsilcimizle iletişime geçerek de ürün satın alma işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Sitemizden sipariş verebilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir. Eğer üye değilseniz kolayca üye olarak siparişinizi vermeye başlayabilirsiniz. Üye girişi yaptıktan sonra satın almak istediğiniz ürünü "Sepete Ekle" butonu ile sepetinize ekleyiniz. Satın almak istediğiniz tüm ürünleri sepete ekledikten sonra, sağ üst köşede yer alan "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak sipariş oluşturma sayfasına giriniz. Açılan sayfada teslimat adresi kısmını eksiksiz bir şekilde doldurarak, "Siparişi Tamamla" butonuna basınız. Yeni açılan sayfada ödeme şeklini seçip, gerekli bilgileri eksiksiz doldurunuz. Son olarak Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak, satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?

ModaTrend üzerinden sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız "Üyeliksiz Devam Et" veya "Facebook ile Giriş" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz.

Sepetimdeki ürünleri nasıl satın alabilirim?

Siparişi tamamla butonuna tıkladığınızda karşınıza üye girişi yapabileceğiniz ve üye değilseniz üye olabileceğiniz bir ekran çıkacaktır. Dilerseniz üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz, ancak sitemizdeki avantajlardan yararlanmak için üye olmanızı tavsiye ediyoruz.

Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim?

Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı GSM numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir.

Siparişim seçmiş olduğum bir adrese yönlendirilebilir mi?

Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. Siparişinizi tamamlarken lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresine teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılmamaktadır.

Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim?

Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı ya da tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız. Ancak siparişinizi iptal edip, yeni sipariş verebilirsiniz?

Siparişim Yanlış Geldi. Ne Yapmalıyım?

Siparişinizin yanlış gelmesi durumunda, ürün faturasıyla beraber 15 gün içerisinde Yurtiçi Kargo ile adresimize ücretsiz (karşı ödemeli) gönderim gerçekleştirebilirsiniz. Yanlış gönderilen ürün ile alakalı iade ya da değişim hakkınızı kullanabilirsiniz. Gönderdiğiniz ürün elimize ulaştıktan ve iade talebiniz onaylandıktan sonra iade talepleri ile ilgili en geç 14 iş günü içerisinde alıcının hesabına para iadesi yapılır. Değişim talepleri ile ilgili ise en geç 10 gün içerisinde, alıcının talep ettiği ürün adresine, ücretsiz şekilde kargolanır.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR